• Czcionka:
  • A
  • A+
  • A++
  • zresetuj wielkość interlinii
  • wĹ‚Ä…cz wiÄ™kszÄ… interlinie+
  • Kontrast:
  • wĹ‚acz kontrast
  • wyĹ‚acz kontrast
  • Informacje:
  • jezyk migowy
  • invalid
  • Mapa strony:
  • mapa strony
 

WRZESIEŃ 2020
Tematy kompleksowe:
1. Witamy w przedszkolu.
2. Projekt edukacyjny „W krainie emocji”.
3. Projekt edukacyjny „W krainie emocji”.
4. Poznajemy dobre maniery przedszkolaka.
5. Nadeszła jesień.
Zamierzenia wychowawczo- dydaktyczne:
- zapoznanie przedszkola, Sali zabaw, oraz innych miejsc, takich jak: łazienka, szatnia oraz plac zabaw;
- zapoznanie z kącikami zainteresowań; omówienie sposobu korzystania z nich;
- rozpoznawanie znaczków rozpoznawczych oraz określenie ich przeznaczenia;
- kształtowanie umiejętności wspólnej zabawy (korzystanie ze wspólnych zabawek, kącików zainteresowań), umiejętnie dzielenie się przestrzenią do zabawy oraz zabawka;
- kształtowanie umiejętności informowania nauczycieli o własnych potrzebach i problemach;
- zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w przedszkolu;
- wdrożenie do samodzielnego korzystania z toalety, mycia i wycierania rąk;
- przestrzeganie zasad postępowania w czasie pandemii Covid- 19, zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego;
- wdrożenie do samodzielnego spożywania posiłków przy stole – zwracanie uwagi na prawidłową postawę ciała podczas spożywania posiłku, wdrożenie do samodzielnego posługiwania się sztućcami, kubkiem;
- wdrożenie do samodzielnego zdejmowania i ubierania odzieży przed i po leżakowaniu;
- wyrabianie umiejętności radzenia sobie z emocjami podczas rozstania z rodzicami;
- kształtowanie umiejętności rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji;
- rozwijanie zdolności empatii, umiejętności przyjmowania perspektywy innych osób;
- kształtowanie umiejętności rozwiązywania problemów;
- wspomaganie rozwoju pozytywnych zachowań społecznych;
- kształtowanie poczucia własnej wartości i silnej osobowości;
- rozwijanie słownictwa określającego różne stany emocjonalne i uczuciowe np.: zadowolenie, smutek, szczęście, złość, przykrość, odwaga, zdziwienie itp.;
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z innymi;
- kształtowanie prospołecznych postaw, eliminowanie aspołecznych zachowań;
- rozwijanie umiejętności radzenia sobie z problemami emocjonalnymi dzieci u rodziców oraz nauczycieli;
- dostarczanie materiałów psychoedukacyjnych dla rodziców i nauczycieli z zakresu rozwoju emocjonalnego dzieci;
- wdrażanie do używania zwrotów grzecznościowych: dzień dobry, do widzenia;
- zapoznanie ze zjawiskami zachodzącymi w przyrodzie wraz ze zmianą pory roku;

 

Nasze Grupy

Grupa Misie

Misie

Grupa Motylki

Motylki

Grupa Biedronki

Biedronki

Grupa Żabki

Żabki

Grupa Pszczółki

Pszczółki

Grupa Zajączki

Zajączki

Przekierowanie na stronÄ™ Facebook

Przekierowanie na stronÄ™ Instagram